Jumaat, Mac 26, 2010

~biarkan aku menangis kerana ALLAH~

bismillah..(96:1-5)
salam to all and selawat ke atas RAsulullah SAW..

~~biarkanlah..
biarkanlah aku membasahkan..
membasahkan mataku..
menangis kerana ALlah..
bkn kerana manusia..
dan bukan juge kerana harta juge dunia..

~biarkanlah..
biarkanlah aku menyesal..
kerana aku ingin sekali mendekatiNYA..
ingin meraih CINTA NYA ..
ye..memang..memang cintaNYA utk kamu semua..
tapi biarkanlah..
biarkanlah jika aku mahu menjadi yang pertama dimataNYA..

~biarkanlah..
biarkanlah aku sakit atau rase sikit terseksa..
asalkan jika itu yang terbaek utkku mendekati dan meraih CINTANYA..

TAPI..
~~JANGAN BIARKAN!!
jangan biarkan aku berpaling dariNYA..
kerana dunia dan manusia..
doakan lah aku dan kamu terus tsabat di jalanNYA..
amin..~~

allahualam..=")

Tiada ulasan:

Catat Ulasan