Jumaat, Januari 15, 2010

benarkah aku sedang ingin bercinta??^ ^"

bismillah..(96:1-5)
salam to all and selawat ke atas Rasulullah SAW..

suatu malam..tengah dok tgk blog member2..
sambil dengar radio..
tibe2 ade lagu ni bkumandang..

"Setiap ada kamu mengapa jantungku



Berdetak lebih kencang


seperti genderang mau perang


Setiap ada kamu mengapa darahku


Mengalir lebih cepat dari hujung kaki ke hujung kepala


Setiap ada kamu otakku berfikir


Bagaimana caranya untuk berdua bersama kamu

Aku sedang ingin bercinta karena


Mungkin ada kamu di sini aku ingin (2x) "
 
tahu x lagu ni..ala lgu dewa nak bercinte tu..
ops!!ehehe..
dengar lgu ni..terhenti aku bce blog..
nk hayatilah konon2 lagu tu...
terpikir plak aku psl lirik die ni..
rasa cam penah ku rase peasaan ini..
sekarang ke??
xlah..perasaan ni ade dulu..waktu aku bingung2 dulu..
huhu..mybad..
sekarang alhamdulillah..Allah sayang kite..=)
xmo ckp knape..=P
 
ni hah..nak share sumtin..
aku bace satu blog mamat ni..
namenye pulan..hehe..
adelah kaitan sikit ngan lagu tadi tu..
korang bace ni then korang pikir tau..
jgn tibe2 ter st** plak..bhye tu..
niat ni baik nak kite sume sedar..
 
~sekadar gambar hiasan..harap maklum~=P
"uish..cun giler pompuan ni.."
fikir gua sambil menghembus gelembung angin panas,melegakan saraf2..
masakan saraf gua x tegang, bile telinga pompuan tu bgitu dekat shingga gua nampak lubang2 roma kulitnya, susunan rambut di tepi telinga nya yang rapi, kulitnya yg putih bersih, dan sudah tentu bauan minyak wanginya yg semerbak..
pesona ni btol2 buatkan darah gua kacau bilar jadi turbulent flow gitu..
uish..apbila gua diuji macam ni gua dapat rasekan sesuatu yg menyelinap ke dalam diri..
seperti aliran elektrik!!
meminta2 aku membelai keinginan utk mengenakkan diri, mencium syurga dunia..

pemintaan itu seperti berteriak;
"ayuh!! dekatkan lagi diru padanya..agar kau dapat cium bau kulitnya yg sungguh indah, lakukannya, juz do it brader..x salah pape2..sikit je..!!"
teriakan ini bergema diseluruh pelosok tubuh, menggerakkan saraf2 di seluruh anggota, mengaktifkan 'pucuk2' deria...
ia laksana teriakan AZAN SYAITAN menyahut setiap sel tubuh utk bangun melampiaskan keinginan nafsu jasad ini..
nafsu yang SAMA seperti NAFSU BINATANG!!
teriakan ini MENDESAK dan AKU SEAKAN TERDESAK!!
sungguh!! syaitan itu blari2 dalam darah anak adam..
 
sejenak gua mengasingkan diri drpd jasad gua sendiri.. melihat bagaimana jasad ni kena renjatan elektrik nafsu shingga menggelegak darah gua mendesak supaya dipenuhi keiningan jahat itu..
"maafkanku..maafkan ku wahai jasad..ada sesuatu yg kau xtahu tapi aku amat arif akannya..jgnlah sentiase terlupa akannya wahai akal yg bijak.."; hati gua berbisik di celah2 gejolak nafsu..
gua try utk cool..relax brader..relax..
 
"harus kau bersabar,waktumu akan tiba tapi bukan dengan jalan ini, jalan yg belum sah.. ini adalah seburuk2 jalan menikmati syurga dunia..sedarlah diri..kesedapan keseronokan segera ni akan membawa kerosakan yg besar..semuanya akan tergadai..tenanglah..teguhkanlah imanmu.."
 
"awasi peribadimu dan sabarlah..kau rindulah saat ini..saat digodaini..bia kerinduan ini kau peram,suburkan..nescya hari bahagiamu nanti lebih gembira..saat itu kau lepaskanlah kerinduan dan keinginan ituuntuk isterimu permaisuri hatimu yang SAH..dia lah bidadari dunia dan syurgamu.. nanti.."
 
"Astaghfirullah al-Azim.. pompuan ini benar2 menguji keimanan gua.."
 
so..amacam??
pe yg korang rase??
xpe2..xperlu cakap..
aku nak tahu pe yang korang dapat dari cite ni??
tu pun kalo korang sudi share la..
ingat!!sharing is caring tau..=)
 
pe yg aku dapat..
mamat ni walaupun nmpk lepak tp iA dia diklgn hambaNya yg terpilih utk diuji dan alhamdulillah dia dapat bertahan dari hasutan syaitan dan nafsu nya sendiri..semuanya dgn ptolongan Allah juge..btol x??
dia sbnarnye telah berjaye berjihad di jalan Allah..
why??
sebab dia dah berjaye mengalahkan nafsu dan musuh utama manusia iaitu syaitan yg direjam demi mendapat keredhaan Allah..maha suci Allah!!
 
kalo aku yang berada dalam kasutnye skg as in english "put urself in sumone shoes"..insyaAllah la aku xkan tergoda..
bukan nak cakap besar..
well korang pun tahu kan aku ni sape..
aku kan pompuan..iA lah aku xkan tergoda dgn pompuan..
dorang bukanlah hot sangat..hahah..=P
 
tapi aku yakin..
orang lelaki yang x beriman atau yg beriman dan bertakwa kpd Allah sekalipun akan rase sebegini..
even tgk dalam kisah Nabi Yusuf a.s. pun beliau bgitu..
cube bce surah yusuf kalo xpercaye..
 
" Yusuf berkata: "Wahai Tuhanku, penjara lebih aku sukai daripada memenuhi ajakan mereka kepadaku. Dan jika tidak Engkau hindarkan dari padaku tipu daya mereka, tentu aku akan cenderung untuk (memenuhi keinginan mereka) dan tentulah aku termasuk orang-orang yang bodoh."(12:33)
 
see??even Nabi Yusuf pun ade keinginan utk terikut dgn nafsu..nasib baik Allah selamatkan beliau..
memang payah untuk melawan..TAPI TAK MUSTAHIL bukan?!
 
lagu dewa tadi tu boleh paham x pe kaitan nye skrang??
nampak x yang lagu tadi tu sebenarnye taju die bukan "AKU SEDANG INGIN BERCINTA"
patot diubah jadi-> "AKU SEDANG INGIN BERNAFSU"..
BTOL X??=P
so..pikir2 sendiri..
pandaialh bezakan antara CINTA dengan NAFSU..LOVE dengan LUST..
lbh lnjut lg bace ni=) ..

mane yang baik iA diambil as ibrah utk kehidpan kite sume..
mne yg buruk..jgn amik buang je..orait??
 
renung2kanlah..
walahualam..^__^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan