Rabu, Januari 06, 2010

tolong ingatkan aku pasal ni~~

bismillah..(96:1-5)


salam to all dan selawat keatas Rasulullah SAW..


kali ni xde pe2 pn aku nk tulis tapi aku nk minx korg yg bace ni sumting..


minx tolg ingatkan aku pasal aku penah tulis musykilah ni..


tolg eh??leh kan??


ni bleh kire jd amanah la kalo korg bce..


sb ingt-mengingati tu kan Allah yg suruh..


cam dalam ayat Quran surah "demi masa"

"berpesan2 dgn kebenaran dan bpesan2 dgn kesabaran"..

ni bukan apa..

juz pasal kalo korg ternampak..tersedar ke terase ke..

aku tgh sedey2..tgh mata nk berair tu..


tolg la ingtkn..yang.......

 setiap sesuatu yang berlaku pasti ade hikmahnya..
mengapa perlu bersedih??
kesedihan itu betul2 hanya membesarkan perkara tanpa mnyelesaikannya..
percayelah..
 

 ni haa ayat cinta Ilahi yg wat diri tersedar tertampar..

 
   "Sesungguhnya orang-orang yang mengatakan: "Tuhan kami ialah Allah" kemudian mereka meneguhkan pendirian mereka, maka malaikat akan turun kepada mereka dengan mengatakan: "Janganlah kamu takut dan janganlah merasa sedih; dan gembirakanlah mereka dengan jannah yang telah dijanjikan Allah kepadamu." (41:30)

jgn lupe ingtkn ek..huhu..
 
jazakumullah sume..

daa..wallahualam..^__^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan